Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

You are so fucking special.

Κοιτα, εφτασε η στιγμη που θα ξαπλωσω στο κρεβατι να κοιμηθω και θα κλαψω για σενα. Ποιος εγω? καμια φορα θελω τον παλιο μου εαυτο. χαχα θυμαμαι που μου λεγανε - εισαι πολυ μαγκακι. - δεν φοβασαι ποτε? - δεν κλαις ποτε? - μονο γελας?
μπλα μπλα. φοβομουν, δεν εκλαιγα, γελουσα. τωρα γελαω απο αναγκη. κλαιω απο υποχρεωση. φοβαμαι τα παντα.φοβαμαι την ευτυχια.μα τωρα κανεις δεν με ρωταει...
Και εσυ..μ'αγαπας.το ξερω, αλλα δεν αντεχω να σε χασω. Δεν ξερω τι νοιωθω.δεν θελω να κανω κατι μαζι σου , αλλα χωρις εσενα δεν αντεχω. δεν μου μιλας στο μσν και περιμενω. δεν αντεξα.σου μιλησα. αυτο δεν ηθελα..λες και παιζω μαζι σου.λες και δεν νοιαζομαι. τις προαλλες σε εβρισε μια κοπελα,της ειπα να μιλαει καλυτερα για σενα.κ μου λεει εσενα τι σε νοιαζει? της ειπα απλα οτι εισαι πολυ καλο παιδι. αχ τωρα μου μιλησες. το κανεις πιο δυσκολο αποτι ειναι. ακουω το τραγουδι : ποσο πολυ σαγαπησα,ποτε δεν θα το μαθεις..ειναι γελοιο. και μετα ακολουθει το : Bitter Sweet Symphony εσυ μου το ειχες στειλει και το ακουω συνεχεια.Το chasing cars , go off, hurt, κτλ κτλ και οταν φτανουμε στο Creep δακρυζω,κλαιω και αναρωτιεμαι πως κατεντησα ετσι.δεν ημουν ετσι.νοιωθω αδυναμη.παντα ημουνα η δυνατη.ολοι σε μενα ερχοντουσαν ,οταν ητανε η σειρα μας να "επαναστατησουμε". τι κολοκειμενο γραφω.οτι μου ερχεται στο μυαλο το γραφω. γιατι ποναω και γιατι δεν μαρεσει η ζωη μου αλλο. ολο κατι εχω. θελω να ειμαι παλι μικρη. η παιδικη μου ηλικια ητανε τοσο ομορφη μεχρι που πηγα 5η ..δεν λεω τι εγινε. αλλα εχω να δηλωσω σε αυτες τις 2 κοπελες πως εξαιτιας τους ποναω ακομα.και σε ολους τους υπολοιπους που βοηθησαν σε αυτο. δεν ειμαι ουτε τσουλα,ουτε διπροσωπη, ουτε νυφιτσα οπως εσυ με αποκαλουσες. και οταν με λενε τα 2 πρωτα ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ. εσυ εχεις κανονισει να με λενε ετσι.σε μισω? μαλλον. παντως εξαιτιας σου δεν ξερω να αγαπαω. χαχ τις προαλλες μου ειπε ο μπαμπας μου πως δεν τον αγαπαω πια. μπορει. δεν ξερω να αγαπαω ηθελα να του πω. δεν καταλαβαινεις, αλλα συνχωρεσε με που ειμαι ετσι. και τελικα γελασα κ ειπα πως δεν παει καλα. εχω αλλαξει μαμα,μπαμπα και ολοι οι υπολοιποι. εχω αλλαξει και δεν μπορω να με αποδεχτω πια.καποιες φορες με θαυμαζω. αλλες με απογοητευω. με αγαπαω? ΝΑΙ.=/ τους αλλους? ΔΕΝ ΞΕΡΩ=/ αν με ρωτησεις ποτε ειπα για τελευταια φορα σαγαπαω.θα σε γελασω.δεν λεω αυτη τη λεξη πια.ποτε δεν την ελεγα, αλλα τωρα δεν θα την πω ποτε. δεν εμπιστευομαι κανεναν,ουτε εμενα.ποια ειμαι? "δεν ξερουμε τιποτα για σενα" ναι, ρε μπαμπα γιατι δεν μπορω. δεν αντεχω ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ. "__εισαι πολυ ομορφη,καλη, αλλα ολα τα κοριτσια λενε πως εισαι τσουλα,κακια,διπροσωπη.ζηλευουν αστες.τα αγορια σε βρισκουνε κουκλα,αλλα λενε πως εισαι πολυ δυσκολη και θα βρεις γκομενο στην 3 λυκειου.α ρε __" ρε γιαννη πως μου τα ειπες ολα εκεινη την μερα. μου ειπες τι σου λενε..πονεσα.το καταλαβες σταματησες. αλλα τα πιστευες ετσι? ναι μ'αγαπας μου το ειπες. εχεις κολλησει μαζι μου,γιατι ειμαι ξεχωριστη. μου το εδειξες. ποναω. το καταλαβαινει κανεις? βλεπω ευτυχισμενα προσωπα , χαιρομαι. αλλα ζηλευω καποιες φορες.αχ δεν ξερω=/ και για να τελειωσω το υπεροχο κειμενο σκεψεων μου, εσυ ρε _____ να με προσεχεις,γιατι εχω πεσει χαμηλα.;) προσεχε με μεχρι να σηκωθω ξανα. χαμογελασα. αλλα θελω να κλαψω. αυτο το τραγουδι ειναι ωραιο.θυμασαι? εγω θυμαμαι ο,τι μου εχεις πει.δεν ξεχναω τα παντα και ας το παιζω χαζη καποιες φορες. τελικα ειμαι πιο αδυναμη απο ολους.κριμα, και με ειχα για "μαγκακι". You are so very special.i wish i was special !!

4 σχόλια:

  1. μ'αρέσει η μουσική π'ακούς...!!! χαχα
    πλακίτσαααααα (A)
    το κείμενο σου είναι πάνω απ'όλα αληθινο..
    κι ενώ περιγράφεις έλλιεψη συναισθημάτων, εγώ το βρίσκω γεμάτο αισθήματα ;)
    Καλή Ανάσταση btw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oti kai an eisai apolause to!ase tous na lene pote de kseroun apla milane!kai den egine kai tipota an allakses eite pros to kalutero eite pros to xeirotero!oti kai an eisai einai kalutero apo to na eisai adiafori!kai pou ksereis mporei kai na ksanallakseis!!

    http://fashionablylonely.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειαα!
    Μην ανησυχεις για ο,τι γραφεις, πρεπει να νιωθεις ωραια γιατι τα βγαζεις και πανω απ ολα υπαρχουν ανθρωποι που τα νιωθουν περισσοτερο απ οσο νομιζεις (εγω φερ'ειπειν) και καποια στιγμη θα φυγουν...Ελπιζω χιχι ^^ Σημασια εχει να ξεκαθαρισεις μεσα σου αν πρεπει η οχι να πονας,αλλα δυσκολο θα μου πεις...
    Οι αλλαγες ειναι μεσα στη ζωη.Ολοι ειχαμε ορισμενα βλαμμενα που μας κανανε τη ζωη βασανο αλλα αυτο μας εκανε να ωριμασουμε και να μη δινουμε σημασια...
    Εισαι δυνατη απλα μπορει να μην το χεις καταλαβει...Θα το δεις στην πορεια και θα με θυμηθεις (εστω και απο ενα ποστ)
    Φιλακια και να προσεχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή